Asiakaspalvelupäällikkö

Maailman parhaasta museosta innostuva asiakaspalvelupäällikkö

Maailman paras museo tarvitsee tekijänsä! Edessämme on ainutlaatuinen tehtävä luoda Helsingin Eteläsatamaan uusi arkkitehtuuri- ja designmuseo, jonka sisällöt ja palvelut synnyttävät elämyksiä sekä oivalluksia. Hanke on nyt hyvässä vauhdissa: rahoituspäätöksiä ja -sitoumuksia on tehty, organisatorisia muutoksia on toteutettu ja itse museorakennukseen liittyvä arkkitehtuurikilpailu on käynnistetty. Olemme laatineet museon strategian tuleville vuosille, mutta kriittinen pala puuttuu. Museomme palveluita ei voi kuvitella ilman rentoa ja vieraanvaraista asiakaspalvelua, ja siitä vastaamaan haemme nyt joukkoomme kokenutta asiakaspalvelupäällikköä.

Tehtävät

  • Johdat ammattitaitoista ja sitoutunutta asiakaspalvelutiimiämme ja sen toimintaa
  • Kehität ja yhdenmukaistat asiakaspalvelumme prosesseja ja toimintatapoja
  • Huolehdit asiakaspalvelijoidemme hyvinvoinnista ja osaamisen kehittämisestä
  • Toimii yhteistyössä muiden yksiköiden kanssa varmistaen erinomaisen asiakaskokemuksen ja asiakastarpeiden huomioimisen asiakaspalvelutyössä

Tässä tehtävässä menestyt, mikäli:

  • Osaat johtaa ihmisiä valmentavalla otteella ja luot psykologista turvallisuutta muuttuvassa ja kehittyvässä työympäristössämme
  • Sinulla on käytännön kokemusta asiakaspalvelun toiminnan organisoinnista sekä prosessien ja toimintatapojen kehittämisestä ja kouluttamisesta
  • Asiakas- ja palvelukeskeinen ajattelu on osa dna:tasi ja haluat olla mukana luomassa unohtumattomia elämyksiä jokaiselle vieraallemme
  • Sinulla on erinomaiset organisointi- ja vuorovaikutustaidot, kommunikoit ainakin suomeksi ja englanniksi, muu kielitaito on eduksi

Tehtävä sijoittuu museon Yhteiset toiminnot -palvelualueelle. 

Haku toteutetaan anonyymina rekrytointina

Monimuotoisuus ja yhdenvertaisuus on työyhteisössämme tärkeää, siksi rohkaisemme eri-ikäisiä ja eritaustaisia ihmisiä jättämään hakemuksensa. Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi tämä rekrytointi toteutetaan anonyymisti.

Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen. Valitsemme haastateltavat henkilöt anonymisoitujen hakemusten perusteella.

Hakemukset otamme vastaan vain rekrytointijärjestelmämme kautta. Jätä hakemuksesi ja CV:si viimeistään 15.9. Jätä hakemuksesi täällä.

Lisätietoja tehtävästä:

Yhteiset Palvelut, johtaja Tuija Janakka, +358 40 860 0569
Soittoaika: 2.9. kello 9-16 ja 6.9 klo 13-16